Як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та
оцінювання процесу навчання учнів:-як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів;
-за формою подання (контрольний список, форма оцінювання, форма оцінювання з коєфіцієнтами та балами, графічні схеми, підказки щодо рефлексії свого навчання, «незакінчені речення», тести з різними варіантами відповідей тощо);
-відповідно до осіб, які здійснюють оцінювання (інструменти для самооцінювання, взаємооцінювання або оцінювання однолітками, оцінювання вчителем, комбіновані тощо
-за формою подання (контрольний список, форма оцінювання, форма оцінювання з коєфіцієнтами та балами, графічні схеми, підказки щодо рефлексії свого навчання, «незакінчені речення», тести з різними варіантами відповідей тощо);
-відповідно до осіб, які здійснюють оцінювання (інструменти для самооцінювання, взаємооцінювання або оцінювання однолітками, оцінювання вчителем, комбіновані тощо
Немає коментарів:
Дописати коментар